Jestem programistą i chcę zrealizowac pewien projekt. Mam problem ze znalezieniem grafika, który pomógłby mi w tworzeniu programu, ponieważ tworzę program całkowicie darmowy i chciałbym , żeby był oparty na licencji GPL. Chciałbym znaleść lub pogadać na temat jak znaleść takiego grafika. Największą rolę odgrywają tutaj multimedia (a najbardziej obrazy i grafiki).
Chcę od razu powiedzieć, że projekt jest wielki oraz ambitny, i potrzebuję osób, które porządnie się za niego wezmą. Nie potrzebuję grafików, którzy nie mają talentu i weny. Osoby zainteresowane, które chcą omowić szczegóły proszę o kontakt: 1755471 lub jabber boroowa@jabber.org
Ehh... Sam mam ten problem. Mało jest dobrych grafików, a jak są to bardzo zajęci
Ja bym Ci proponował przejść się po portalach takich jak kadu.net, osnews.pl i tak dalej i pogadać z tymi co robili bannerki, loga i grafiki. Może oni się skuszą.
I jak tu się nie wkurzyć? Kiedy się ma dobrą myśl, i chce się ją realizować, zawsze są kłopoty. Ale najważniejsze - nie poddawać się. Nie jeden programista open-source'a miał takie problemy i sobie dał radę, to czemu NAM ma się nie udać?
Powodzenia Tobie Paszczaku i wszystkim ludziom dobrej woli w dalszej pracy ^^
_________________ And, the people shall deliver the wicked, unto your divine judgment, where their sins shall be weighed, and balanced, with all that is just, and true!
@Abaddon
Czy możesz coś więcej napisać o projekcie, który chcesz zrealizować. Konkretnie jaka to ma być grafika splash screen, skiny...
@Heruur
Kto daje i odbiera....
Zostawcie Qrczaka w spokoju. Widzieliście ostatnią pracę (Balmera)
przejrzyj deviantarta... może znajdziesz kogoś, kto będzie miał czas i chęci...
_________________ And, the people shall deliver the wicked, unto your divine judgment, where their sins shall be weighed, and balanced, with all that is just, and true!